lördag 10 december 2011

Stillsamma lördag



Så,då har jag visat mina nya ljuslyktor. Jag som hade satt köpstopp, speciellt när det gäller den typen av saker. Hmm..ni ser hur det gick.. Men jag är så nöjd med dom och speciellt de här två närmast ovanför ,de är mina absoluta favoriter just nu!


Idag har jag knappt varit utanför dörren , men oj vad jag har åkt skidor,hela dagen ,i tvsoffan :):)Då vädret inte varit det trevligaste och med mitt förbaskade ben så har det känts som det precis enda rätta att göra.
Men ikväll bjöd jag hit goda vänner på fika, trevligt! Har inte varit så social sista tiden, mest varit hemma. Men det här att inte kunna sitta längre stunder, det begränsar en..Huva ,så trist!!Men det ska väl snart ändå bli bättre??!!

Önskar er en fin tredje advent.

Kram på er och ta hand om varandra.


1 kommentar:

  1. Tusen tack för en trevlig kväll med gott fika i lördags!! Kram / Helena

    SvaraRadera