lördag 24 december 2011

God Jul önskas från mig och de mina.









Julafton idag..Och min familj har haft en riktig sovmorgon, Halv tolv!! Men så är vi ena riktiga nattugglor allihopa. Nu blir det en riktigt lång prommenad med hundarna i skogen. Både min bror och min svägerska jobbar idag så vi ska inte vara hos mamma förrän klockan fem. Så jag har tid , måste bara vara hemma innan Kalle börjar. Ska försöka få med mig hela familjen ut, men jag tror nog inte det lyckas. Ni vet , tonåringar.. :)

Önskar alla en jättefin kväll och en riktigt

GOD JUL






1 kommentar:

  1. Hei! så trivelig dere har det med hvit jul. Her er det regn glas på veiene og masse vind. Solen kommer ikke tilbake før 23 jan, så her er det en sort og våt jul. Men vi koser oss med trivelig julebesøk og god mat. Ellers er alt bare bra med oss. vi regner med det blir tur til sverge til sommeren, da blir Tasha med. Hils God jul og godt nytt år til dine. Mange jule klemma fra Nord Norge;o)

    SvaraRadera