torsdag 15 december 2011

Jullunch

Sov till tio idag med! Har ganska störd nattsömn p.g.a värken, men mellan sex och tio då går det minsann att sova, skulle aldrig ens höra barnen stiga upp och gå till skolan.. Säger åt pappan i huset att han måste väcka mig, men han tycker jag bör få sova, ja, det är väl omtänksamt det..
Hann då ta bilen till kvarnberget och gå där med hundarna en halvtimme innan jul lunchen på jobbet. Det var riktigt god mat och så kul att få träffa en del av arbetskamraterna.

Min kära mor var förbi på eftermiddagen, vi har sett skidskytte och sen var det bara börja med middagen.
Fastän jag tycker det är så långsamt att vara sjukskriven så tycker jag ändå dagarna är ganska meningsfulla. Alltid händer något...
Nu ska jag lägga mig , lite tidigare än vanligt ,men Hundsport och Apportören har kommit idag så nu blir det att läsa.

Ha det gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar