lördag 31 december 2011

Gott slut

Så är det nyårsafton igen, ännu ett år har gått. Och för min del så är 2011 ett år jag helst vill glömma... Men nu ser jag framåt , ser fram emot ett nytt år som bara kan bli bättre , och jag har faktiskt den fina känslan inon mig , att det kommer bli ett riktigt fint år för mig och de mina :).

Vi ska fira aftonen med våra fina vänner från Älvsbyn och just nu har jag tagit en paus från pysslandet inför middagen. Jag har ingen stresss känt, (har tyvärr lite lätt för att stressa upp mig och alldeles i onödan) utan jag har knogat på och bara tyckt det varit kul. Har en meny som jag kunnat förbereda mycket. Efterrätten gjorde jag i går kväll, förrätten är klar, huvudrätten på g och det är dukat. Nog städat är det här oxå, man behöver inte storstäda bara för att det är nyår inte !
Nu ska jag vila ryggen och benet i tv soffan framför skidorna. Tour de ski och sprint står på programmet.

Jag vill önska er ett Gott slut och ett Gott Nytt År.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar