söndag 1 januari 2012

God fortsättning

Har köpt mig en digital fotoram för pengarna jag fått i julklapp, så just nu är mitt stora projekt att få ordning på alla kort jag tagit sista åren och få över dom på usb. Jag har börjat med hundarnas bilder , har bara ( inte så bara det !) 2011 års bilder kvar nu att gå igenom och sortera så jag har kommit en bra bit på väg. Men vad det tar tid, men det passar ju bra att göra det nu då jag är sjukskriven ,har tid och inte kan göra så mycket annat.
Röntgen svaret har kommit och det visade det som läkarna trodde, diskbråck. I morgon bitti ska jag ringa min sjukgymnast om fortsatta behandling och träning. Läkaren är inne på traktionsbehandling. Kotorna dras då isär i ländryggen och på så sätt minskas trycket på nerven. Ja få se när jag ska kunna börja jobba.... ena dan kan det kännas bättre och som att det håller på att vända , nästa är det som att vara tillbaka på ruta ett. Inte kul ,men det är bara att ta en dag i taget och försöka hålla modet uppe.

Idag har jag fått mig min timmes skogsprommenad med hundarna, jättehärligt! Och till min lättnad så var Maya och Kanaya precis som vanligt, de reagerade inte på att det smällde då och då. Men det var mindre kul för dom kring tolvslaget natten som var......


God fortsättning .

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar