tisdag 3 januari 2012

Lite sommar i allt snöande





Har knappt varit utanför dörren på två dagar, känner mig ganska så insnöad. Men dagarna har ändå varit riktigt bra, har fått gjort lite nytta här hemma bl.a storstädat kylen. Hundarna har varit med husse när han skottat snö så dom har då fått vara ute en del ,fastän vi inte kommit oss iväg till skogen.





Idag gjorde jag palt till middag , hade så mycket potatis i kylen och sen så var jag ju tvungen att inviga min nya paltpanna som jag fick av min kära mor igår. Palten blev riktigt god och lämplig storlek, vet inte vad jag sysslade med förra gången....:)










Sen så fortsätter jag att knalla på med att ordna upp bland alla mina fotografier.. Kom mig vid alla fina sommarkort och var bara tvungen att göra ett kollage.


Det är nästan så jag längtar till sommaren när jag ser dessa bilder ...men bara nästan.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar