måndag 9 januari 2012

Måste prova..

De sista dagarna har jag haft mycket värk i benet,helgen har varit mindre kul...Natten som var ännu sämre. ! Och förra veckan så kändes det som om det verkligen börjat bli bättre, men jag har ju hört att det är så här, upp och ner ,två steg fram ett bak...Men det är ändå så jäkla deprimerande
Det blir att läsa mycket om diskbråck, träning m.m på internet. För en tid sedan kom jag mig till en blogg där personen i fråga haft diskbråck och skrev väldigt mycket om sin träning och hela sin situation. Den här personen lovordade yoga som mycket bra träning.
Igår kväll när tankarna bara snurrade runt kom jag att tänka på denna blogg och bestämde mig då för att det här med yogan måste jag prova. Fick iväg ett mail till yoga skolan här i Piteå med lite frågor..fick svar nu på morgonen. Nybörjar kurs börjar i eftermiddag...Vet ni vem som ska vara på plats då :).

Idag är det kallt ,-19, . Jag tänkte ta mig en promenad med hundarna efter ängarna här bakom oss. Jag ser att det är kört skoter där nu, toppen! Sen ska jag på sjukgymnastiken och träna ,väldigt lugnt.Gå på gåbandet en stund iallafall tänkte jag.

Ha det fint i kylan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar