måndag 30 januari 2012

Den fina kritiken










3 årig tik av utmärkt typ, feminint huvud ,trevligt uttryck. Aningen blaskigt pigment. Tillr.hals,bra ben o tassar. Välvinklad ,rör sig trevligt. Trevligt visad. kunde hålla svansen bättre.



Mina tankar kring kritiken.. Jättefin kritik, igen..Blaskigt pigment..?Hon är ju cremefärgad så, men jag brukar alltid få höra att hon har så mörka fina ögon... Svansen skulle hon absolut hållit mycket bättre, men det beror nog på hennes osäkerhet, vilket jag skrev om tidigare. Men när hon sprang höll hon den jätte fint.


Trevligt visad!? Ja, tydligen så såg det bättre ut än vad det kändes :) men jag vet ju vad jag och Kanaya kan....mycket bättre!




Stort tack till Anna som tog kort på oss, det var bra gjort att hinna med att fota medan Kanaya höll svansen så fint :).















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar