torsdag 12 januari 2012

Mycket idrott

Vaknade nog så tidigt i morse(värkande ben),men då la jag mig på soffan med Liva och såg damernas skidskytte tävling från igår som jag spelat in. Spännande tävling!
Varit på yoga idag och det var lika bra och kul den här gången, kom hem så precis från yogan till herrarnas skidskytte tävling, lika spännande idag och blågult på pallen idag med. Kul!!
Efter middagen gick jag en långprommis med Liva & Kanaya, då jag hade sällskap ikväll av en kompis så blev det rövelrundan. Den rundan är nog så enslig och mörk så den går jag inte när jag är själv, men det är en fin motionsrunda. Maya fick följa med husse och Jenny på skidspåret.

Vi är nyss hemkommen från Bergsviken. Jenny har haft fotbollsträning i fotbollshallen där . Det var ett tag sedan jag såg en träning så det var riktigt kul att se tjejerna lira boll. Johan han har varit på vallsberget ikväll igen, andra kvällen dom är iväg i veckan. Det är bra det!!Utomhusaktiviteter ,det gillas!
Så idag har det bara handlat om sport och träning, men då trivs jag ju ganska så bra :) Och det är så mycket roligare att promenera nu. Fastän jag har mycket värk fortfarande så har jag blivit mer rörlig. Nu kan jag ta ut steget mycket bättre ,kan inte gå lika fort som innan diskbråcket men bra mycket fortare iallafall !! Det går framåt. :)


Har spelat in den nya serien som började i kväll på trean så den ska jag se nu .


1 kommentar: