fredag 13 januari 2012

Helg igen

Det blev en rivstart på den här dagen... Vaknade av telefonen , en kompis som undrade om jag var på väg. Ser på klockan , halv elva !! Det blev bestämt igår att vi skulle träffas och träna när hon lämnat flickan på dagis och innan hon började jobba. Alltså jag försov mig, halv elva , pinsamt!!! Jag hoppade ialla fall i kläderna och kom mig iväg, vi hann träna en stund tillsammans och sen gick jag på gåbandet i drygt tjugo minuter , det gick bara fint att träna idag.

Eftermiddagen har jag bara tagit det lugnt, legat på soffan och sett TV. Först serien Revenge,( orkade inte se den igår) det verkar vara en riktigt bra serie, lovande början i alla fall. Sen så har jag även sett alpint och skidskytte. Och ätit en massa godis till det. Inte bra , men gott var det :)
Övriga familjen ville på Pit stop i Öjebyn och äta, hade inget emot det så till middag blev det skrovmål. Det var länge sedan vi åt "skräpmat " till middag. Blivit väldigt lite av den typen av mat sedan vi blev med Icas matkasse och det är ju bra . Det är ju varken speciellt nyttig eller billig mat. Vi är nöjd med matkassen och har än så länge inga planer på att sluta med den..

Skönt med helg, inte för min del nu men för barnens. Dottern tar det bara lugnt ikväll och sonen har kompisar hos sig, lan på G. Vi ska ut på rastrunda med vovvarna ,sen blir det film.



Trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar