fredag 20 januari 2012

Piteå med i På Spåret

Liva är ju så lättsam ,snäll, lugn, trygg underbar att vara kring och dessutom så otroligt mattekär men tror ni jag fick klippa bort håret mellan trampdynorna!!??Borde inte skriva det här men ...nej jag fixade det inte själv så husse fick hjälpa till . Och då gick det fint, lugn och trygg låg hon i hans knä medan jag klippte. Vi behövde inte bråka alls , skönt för det med har jag svårt att fixa :)
Sen gick vi en fin kvällsrunda där hundarna även kunde springa lös en bra bit ,det behövde dom..
Såg PÅ spåret i kväll, ett av mina favorit frågeprogram, och för första gången kunde jag svaret på staden fortare än deltagarna :) fattade direkt alla ledtrådar.. Konstigt?? Nä inte alls..Resans destination var Piteå :):)

Nu i säng, sonen ska på valls imorgon så det blir ingen sovmorgon.

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar