måndag 9 januari 2012

Yoga

Jag kom mig iväg på yogan idag, och vet ni , det var kul och framförallt så kändes det riktigt bra. Visst var det vissa övningar som gjorde mer ont , men många kunde jag göra utan smärta. Det kändes och kommer säkert kännas imorgon, i hela kroppen :) Inte så konstigt det då man är stel och ovig som få!!
Hade ont i benet när jag kom hem,men efter vila så är det då inte sämre än vad det varit tidigare , nästan tvärtom. Det har varit en bra kväll och jag känner mig gladare igen :).

Nu skulle jag bara önska att jag fick med mig sällskap på yogapassen..Någon som är intresserad??Det är ju inte så billigt, men annan träning kostar ju oxå. Och jag tror det är bra investerade pengar och tid, på sig själv.

Jag köpte en yogabok av en en pojke som sålde jultidningar,den har bara legat i lådan ,oöppnad, men nu ska jag lägga mig och läsa i den :)

God natt till er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar