fredag 20 januari 2012

Veckan som gått

I veckan har jag riktigt kommit igång med träningen. Varit duktig om jag får säga det själv :) Efter två yogapass , två pass i gym hallen plus två behandlingar hos sjukgymnasten så känns det ,men det är oxå en mycket otränad kropp som kommit igång ..men det ska det bli ändring på!!
Planen var att träna idag med innan behandlingen, men kände på morgonen att vila var det bästa för mig . Och det har jag gjort...först hälsat på en god vän och sen vilat framför tvn och skidskytte. Det blev svensk seger idag,,Fredrik Lindström!!! Så fantastiskt roligt för killen...jag hade faktiskt en glädjetår i ögonvrån..
Träningen tar mycket energi nu, mycket värk har jag men det blir då inte sämre av träna så då kan det bara vara bra eller enligt all expertis så är det så och då måste jag tro och lita på det ..

Onsdag var jag iväg på Hundvis tematräff, temat den här gången var inkallning . Liva fick följa med , då dom andra två löper och hon är så alert och full av energi nu så tyckte jag det passade ypperligt. Som vanligt var det en jättebra träff med mycket tänkvärd information och fina tips. Och fyra stycken var vi den här gången, två stycken nya som jag inte träffat förr. Trevligt!

Familjen vill äta mat från grill kiosken idag, själv är jag inte alltför sugen men jag slipper då iallafall laga mat:). Sen ska jag ta mig an Livas tassar, har länge tänkt få bort håret mellan tramdynorna ,det fastnar så massar med snö! Men då hon inte är det lättaste att handskas med när det gäller sånt där så gruvar jag mig, men nu ska det bli!! Husse får ta det om hon är riktigt hopplös, men jag ska prova själv först. Jag vet att det bara är att visa vem som bestämmer och göra det, men jag fixar det inte . Dålig ledare?? Javisst så är det . ...
Men jag har en plan hur jag ska prova göra, så få se hur det funkar....

Trevlig helg till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar