onsdag 4 januari 2012

Funderat

Blev att stiga upp tidigt imorse, mitt högra ben var inte alls snällt så det var inte det minsta frivilligt...men som man säger inget ont som ........ Så halvtolv då sprinten började på tv hade jag tre nöjda vovvar bredvid mig efter en härlig skogstur. Det var kört med traktor efter "körrundan" i Harrträsk så det gick riktigt bra att gå där. Hundarna fick jobba på bra i kramsnön, Liva såg ut som om hon var klädd med vita pollor så det blev en varm dusch för henne när vi kom hem. Lapphundarnas päls är fantastisk måste jag säga , det fastnar ingenting!!

Har funderat att göra en liten resumè av året 2011. Och då min blogg mest ska handla om mitt hundliv är det det jag ska skriva om, vad jag och mina fyrbenta goa vänner har gjort tillsammans. Har haft den känslan att 2011 var ett år där inget blev som det jag tänkt med hundarna, att vi liksom bara "stått still"på samma ställe. Men häromnatten när jag låg vaken började jag tänka på vad jag egentligen gjort med hundarna under året och kom fram till att vi har visst gjort en hel del. Kanske vi inte har lyckats nå målen jag satt för oss , men det har hänt en del annat och framförallt så har vi fått nya bekantskaper, både när det gäller människor och träning.
Min lilla resumè kommer lite senare..


Imorgonbitti klockan nio ska jag vara hos sjukgymnasten. Träning och behandling står på schemat. Bäst att komma sig i säng nu då

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar