tisdag 31 januari 2012

Kvällsyoga

Jag har hittils valt att gå på yoga tiderna som är mitt på dagen, men kroppen sa ifrån på morgonen så fram till klockan två så blev det mest att vila och ta det lugnt. Då tog jag med mig hundarna ut , det blev en timmes promenad efter skoterlederna. Det funkar riktigt bra att gå där för mig, det är alldeles nog hårt.
Efter vila, promenad och middag kändes det ganska skapligt så det blev yoga ikväll istället. Det är helt suveränt att det finns olika tider man kan gå. Jag har köpt termins kort där jag får gå två gånger i veckan och när det är det på sättet så har jag verkligen möjlighet att nyttja det fullt ut.
Yogan var jättebra, men jag tog det lite lugnare idag, lyssnade på kroppen för en gångs skull :). Och Kristina, vår kursledare , är helt suverän på hjäpa en så det blir så bra som möjligt. Tex var det vissa positioner som jag inte fixade idag, men då visade hon mig andra pos. som jag klarade av och som kändes jättebra för mig. Såå nöjd med mitt val att börja med yoga. Jag är ju ganska begränsad nu i rörelser , men ändå är det kul och känns bra ,så tänk när jag blir frisk..

Sen så har jag haft sådan tur i eftermiddag/kväll.. Det är det minsta jag haft sista tiden..... så därför så reagerar jag så starkt....Mer om det imorgon..


Dottern kom hem från träning så nu ska jag prata med henne

Ha det gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar