onsdag 11 januari 2012

Rent arbetstrött

Jag känner mig riktigt arbetstrött ikväll. Känns som det varit mycket idag...
Jag var då på hundvis på tematräffen, sen egen träning och ikväll har vi haft ssrk möte . Det har blivit mycket lyssna ,ta in information så idag har jag riktigt behövt använda hjärnan :):) känns som ett bra tag sedan det. Och bara att vara kring folk...ja,det var oxå ett tag sedan.

Maya var inte alls på bettet idag, kände inte alls igen henne men hon ska ju oxå löpa i dagarna så det är väl hormonerna. Hon såg då mest bara nervös!!ut , nä, idag ville hon inte alls vara med.. Jag ångrar att jag inte tog Liva med mig istället, för hon börjar vara riktigt alert nu efter hennes löp och skendräktighet. Så skönt att den perioden är över nu för hennes del ,den här gången.
men det är ju inte så lätt att veta hur dagsformen är i förväg.
Men det var jätteintressant att få lära sig mer om agility, jag kan absolut förstå dom som blir helt betagen i den hund aktiviteten.
SSRK mötet i kväll gick bra, det är ett litet gäng jättetrevliga och mysiga hund människor i denna styrelse och jag är glad att jag gick med. Än så ser och lär jag mest , men så småningom hoppas jag att jag kommer kunna tillföra något. När det blir säsong för jakt,viltspårs prov ,då finns det alltid nåt jag kan göra. I höstas så stod jag ju och kastade upp döfåglar i luften en hel dag , det dög jag till :):).

Nu är det gonatt för mig.

Kram till er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar