tisdag 20 december 2011

Mysigt ute!

Har nyss kommit in från en sen kvällsprommis med Liva och Kanaya. Så fint det är ute nu, snö på träd och buskar och så dessa vackra utebelysningar som alla har. Jättemysigt!
Dagen har tillbringats på stan,vi är inte riktigt färdig än med julklappar men på god väg. Imorgon ska jag slå in allt och sen blir det nog en sväng in igen för att komplettera, men läget är under kontroll och det känns skönt!!
Var ju bara tvungen in på Village ,vad jag tycker dom har fina saker!! Höll i ett par ljuslyktor..men jag besinnade mig :):).Men det följde hem två stycken fåglar i krom.Jättesöta!

Ikväll har vi varit och hälsat på svärmor och svärfar.Det var ett bra tag sedan och dåligt samvete har jag haft för det, men nu fick vi det till att bli. Trevligt var det och som vanligt jättegott fika :)

God natt och kram på er alla.

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt och vackert ute med all snö! :)
    Framförallt skönt med rena hundar efter promenaderna!
    Om vi inte hinner ses före jul så vill jag passa på att önska er en God Jul och hoppas att du kryar på dig!
    Kram / Helena

    SvaraRadera