måndag 19 december 2011

Tiden springer iväg

Så var helgen över , så även måndag och fem dagar till julafton ! Tiden bara springer iväg..
Det blev mest att ligga på tv soffan och se skidor under helgen som var. Men jag var även ute med vovvarna och fakiskt så bakade jag lite oxå.
Idag har inget blivit gjort, dålig dag.... Men i morrn så måste jag ta mig in till stan..jag tror barnen vill ha julklappar från mig även i år :). Och julgranen ska fram , och julgodis har jag tänkt vi ska göra men det får bli någon kväll med barnen, om dom nu tycks ha tid..Man är ganska så utkonkurrerad nuförtiden av kompisar, spel och tv ...men det väl kanske som det ska när man har tonårsbarn...

Nattduksbordet har åkt upp på mitt lilla skrivbord, inte precis det finaste men helt super blev det för mig..Nu kan jag stå vid datorn !. Perfekt !! Ett tack till mannen i huset, hans fina idè.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar