lördag 15 september 2012

Mer bilder från Norge resan

 Vokkö. (Bild taget från Ottars fiskebåt)
Bild tagen på Ottars fiskebåt.
 
 
Idag har det varit en sådan här dag som man bara känner har varit riktigt bra. Trots att jag sov till elva så har jag hunnit med det jag hade tänkt göra. Städat bilen ordentligt, tvättat undan och ikväll har vi varit och sprungit på spåret tillsammans med vovvarna.
Sen har vi bara ätit gott, "riktiga " hamburgare till lunch.(inga mjölburgare utan burgare gjorda på bara köttfärs. Riktigt gott! Till middag blev det tacos,vilket alltid smakar bra och alltid går hem hos barnen.
Så inatt kommer jag nog sova gott, och säkert oxå somna ganska fort. Brukar göra det när jag har tränat och  dessutom har jag hållit mig från att äta chips och gosaker ikväll. :) har sett ett samband ...sötsaker = svårt att somna..
Och det som gjort mig mest lycklig idag...jag har fått tag på fågel! så nu kan jag och Liva träna lite mer i veckan :)..Tack  Peter & Monica ,ni är mina räddande änglar.
 
Nu blir det att se lite film, så länge jag nu orkar hålla ögonen öppna. Det har varit en bra dag , men full rulle.
Önskar er en fin söndag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar