onsdag 12 september 2012

Tillbaka!

Idag kom energin tillbaka :)..
Har jobbbat natten till idag, och när jag slog upp mina ögon och tittade på klockan så hoppades jag att åtminstone den skulle vara efter ett , men inte det . Halv tolv, men då jag kände att det inte skulle gå att somna om så steg jag upp.  Och pigg har jag varit idag..vardagsrummet är städat, ordentligt! Nya gardiner, dukar och tagit fram lite andra prylar. Det blev så fint.
Efter middagen gick jag ,delvis sprang Sandlaberg med hundarna. En härlig tur, förutom då att Liva var tvungen att rulla sig i skit, så det blev duschen när vi kom hem men jag tycker fortfarande hon luktar!
Efter att nu sovit drygt en timme så känner jag mig redo för ännu ett nattpass med mina gamlingar. Hoppas dom får sova gott inatt med:)
Kram .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar