tisdag 11 september 2012

Toppen resa

Vi hade en underbar resa till Norge!! Alla våra höstresor har varit toppen, men den här var nog den allra, allra bästa. Jag ville faktiskt inte hem..
Bilder och mer från resan kommer sen..

Nu är jag inte längre deltids sjukskriven utan är tillbaka på mina 90%, vilket känns bara bra :). Förra veckan jobbade jag tre nätter på rad och det funkade. Däremot så känner jag mig lite allmänt trött och sliten nu, lite bättre nu än förra veckan..Jag har börjat om att äta järntabletter då jag misstänker att blodvärdet är nog så lågt , igen.. Snart är det nog bättre och jag är mig själv igen :)

Hundarna mår bra , bara lite allmänt tokiga och fulla av energi :) Den stora dagen börjar nu närma sig för mig och Liva..hua så spännande! I söndags så tränade vi henne med skott. Hon är ju inte det minsta skotträdd men det bör tränas ändå. Och fast det var så länge sen så nog minns hon vad som händer efter ett skott. Husse tycker hon är så duktig :) Och det är hon , men på ett prov är det så mycket mer och svårare än de korta moment vi kan träna .

Idag har jag inget planerat, tar dagen som den kommer. Ganska skönt det med.
Ha det 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar