tisdag 15 december 2015

Nåt annat

För någon vecka sedan frågade Ulrica mig om jag ville följa på en vip kväll med Oriflame. Hon hade vunnit detta via hockeyn och skulle få bjuda med två vänner. Så jag och en kollega åt oss följde med. Men det var på vippen jag missat det ..hade totalt glömt bort så när jag fick ett mess från Ulrica att vi åker på en timme så blev jag som ett stort frågetecken och svarade vart??  Men så kom jag ihåg. Jag var precis på väg hem från mamma men jag hann då hem , snöra i mig lite mat och byta om . 
Det var en trevlig kväll, kul att göra nåt annat. Intressant att lyssna på. Men det slår mig när man hör hur viktigt det är att använda rätt hudvårdsprodukter, i rätt ordning , rätt rengörings krämer m.m. Ja då borde jag ha hemsk hy som tvättar mig mest med vatten , liiiiite tvål och smörjer mig väldigt sparsamt. Men det har jag inte.  De berättade att det är inte sminket som är värst för huden , utan mer luft föroreningar . Och att det är största delen genetiskt vad man har för hud typ. Så oriflame kvinnan tyckte jag hade tur  :)Eller var lyckligt lottad som hon oxå sa. 
Jag brukar alltid handla när jag är på typ sådana här tillställningar , partyn av olika slag . Men faktiskt inte denna gång.  Nä jag håller fast vid min lilla Loreal anti wrinkle kräm burk .  :) . Den luktar inte så mycket parfym och jag tål den så bra . 

Var då hos mamma igår eftermiddag. Vi gick en promenad med vovvarna , kyrkberget . Och mycket surr blev det oxå som vanligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar