måndag 28 december 2015

Harrträsk

Somnade kring tolv för att två timmar senare vakna..Omöjligt att somna om , oro i kroppen och så ont i magen,  eller rättare sagt svid och gräv  . Efter trillat på i sängen dryga timmen gav jag upp och steg upp.  Åt lite fil och la mig sen i soffan bredvid en varm och go Liva. Så jag har nu gjort lite kollage av bilderna jag tog idag , eller igår blir det ju , när jag och vovvarna gick en fin promenad upp till Harrträsk.  Lite kyligt var det , men ändå så härligt med frisk klar luft. Ljuset på bilderna blev  väldigt olika , men fina tycker jag. 
Nu känner jag faktiskt jag börjar bli trött.  Det är så rogivande och sövande att höra och känna Liva sovandes här bredvid . Hon snarkar inte  men andas högt. Djupa långa andetag.  Låter som en människa som sover lugnt. :).
Trött nu som sagt , ska lägga mig nu ,  hoppas jag somnar trots att det inte vill ge sig i magen. . Jag brukar ju inte ha ont i magen ,jaja  det blir nog bra efter lite sömn :) .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar