söndag 20 december 2015

Omständigt

Idag har det mest blivit se tv . Denna vinterstudio!:) Men jag tänker som så,att  jag ser nu för sen när de blir fina dagar ja då blir det att vara ute.
Jag gick en promenad med hundarna innan middagen , höll mest till på ängarna så dom fick springa fritt.
Medan jag gjorde middagen började Lars montera granen , och då ser vi fort att den var alldeles för stor. Det var vi överens om . Så istället för äta så blev det att skynda sig iväg till Storheden igen och byta gran. Valde den mindre på Rusta . Jag hämtade sen  Jenny och hennes kompis Linnéa i Luleå. De var på McDonalds,  och då passade jag på att få mig en riktigt god middag :) . De som känner mig vet ju vad jag tycker om McDonalds maten ☺.

Borde inte berätta ...men vi började sätta upp granen nu ikväll .. och nej den var inte alls bra!. Det var vi rörande överens om . Så det blir till Storheden IGEN imorgon. Puh.  Tur bensinen är så billig nu :), tankade igår på ok på Storheden . 11.59 kr / litern. Var ett tag sedan åtminstone jag tankade för det literpriset .
Gjort lite bildkollage som synes men nu ska jag försök sova.
Godnatt.  Kram.💗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar