måndag 21 december 2015

Till slut så

En julgran med en historia kring sig .
Igår var jag ju igen på Storheden , tredje dagen på raken. Lämnade igen granen på rusta och åkte till clas ohlsson . Där såg jag en gran som jag tänkte den ska vi ha, men tyvärr var den slut och dessvärre var den även slut i Piteå.  Jaha jaa då får det bli den på Biltema som jag var valde bort dagen innan . Så tänkte jag , men ännu mer dessvärre så var den oxå slut. Men där på Biltema hade dom en två meters gran för 249 kronor . När jag studerade den lite närmare så såg den ju riktigt tät och fin ut.  Den får det bli tänkte jag , har tänkt mycket julgran sista dagarna :).  Det är ändå bättre än en bords gran vilket hade farit genom mina tankar . Men tanken på att för första gången i mitt 42 åriga liv inte ha en ordentlig julgran kändes inte alls lockande ,  nej det kändes rent utav hemskt . 
Så jag köpte denna gran och vet ni jag är så nöjd med den. ! Den är så fin och passade perfekt på den plats där den står. Söt som en karamell blev den , klädd och klar . Tycker jag :)
Lars är inne att för det priset så behöver vi inte förvara den utan kasta den efter jul . Men se det blir inte , den där granen är ju speciell för mig nu , den har sin fina roliga historia . Så den ska jag ha kvar .! Och ja , jag vet jag är svamlig :):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar