tisdag 12 maj 2009

Akut semester

Jag har tagit semester idag och imorgon...här hemma är det lite smått rörigt ... till råga på allt så kom lusthuset igår. Som tur är har inte vår nya säng kommit...(Första gången jag önskat att det jag beställt ska vara ordentligt försenat*ler*)..Svärfar har varit här med grävarn och fått bort storstubbarna...sen hjälpt oss få hem detta lusthus....nu är det uppackat och ligger i tusen delar på altan...det ska nu bara timras upp också!!! Känns som att jag skulle behöva vara ledig resten av maj....men det är bara att glömma ,semesterdagarna är snart slut...
Ikväll har jag varit med Johan på träning...Under tiden han tränade så körde jag lite lydnad med Liva,hade också med en dummy.Hon var jätteduktig , så lugn och sansad..det är mycket lättre att jobba med henne nu när hon inte längre bara ser mig som lekkamrat utan faktiskt någon man måste lyssna på...
Jag har sett sclagersemin ikväll ..Marlena gick final med sin underbara låt..skandal hade det varit annars,tycker jag..
Heja Sverige och Marlena

1 kommentar:

  1. Hej Veronica! Jag heter Anna och är matte till Lapprikets Kanaya. Hittade din blogg och tänkte att du kanske ville ha "syrrans" :) Hoppas allt går bra för er!

    www.finalseason.blogg.se

    Hälsningar,

    Anna och Kanaya

    SvaraRadera