söndag 24 maj 2009

Lugn och ro..

Det är stilla lugnt i huset..Lars,Jenny och Maya har åkt på match..Grabben han mår så gott i sängen...Liva sover vid mina fötter..Skulle behöva göra nått ryck här hemma..börja med något fönster..men jag börjar jobba klockan tolv (till nio ikväll) så egentligen är det nog bättre att ta det lite lugnt...rycket kan jag göra imorgon då jag är ledig...
Igår kväll var jag hos Helena ..Hon bjöd på en supergod vegetarisk paj..En sån mysig lördagkväll ..mycket surr och såklart en promenad med Mira och Liva..
Ha en bra söndag..

2 kommentarer:

  1. Halloj!
    Tack för en trevlig lördag kväll!!

    Så fin din nya bakgrund på bloggen blev!!

    Kram / Helena

    SvaraRadera
  2. Håller med, fin bakgrund. Funderade själv på den innan jag beslutade mig för min. Så mysigt ni verkade ha igår kväll.
    /Maggan

    SvaraRadera