söndag 31 maj 2009

Premiärbad..

Vilken fin helg det har varit,vilket väder!! Jag har försökt vara ute så mycket som möjligt..Sett Norrfjärdens herrar spela match igår och idag...jag njuter när jag få se fotboll det är underhållande,spännande och rogivande ...allt på samma gång!
Idag har vi varit på Borgarudden ,barnen och Liva har badat! Det är tidigt ..31 maj ! Jenny hade badpremiär redan igår då hon och ett par andra tjejer badade vid kajen i kopparnäs..Det var tydligen så varmt i vattnet!! (tänk,så låter det alltid *ler*)
Lördag kväll/natt jobbade vi med lusthuset..vi har timrat färdigt ,så nu ska jag måla det ..sen är det "bara" fönster,tak och golv som ska dit..men min snälla svärfar ska hjälpa oss med det..så då blir det fort färdigt..Har tänkt det ska vara klart när jag får semester....
Ikväll har vi ätit middag hos svärmor o svärfar...God mat o efterrätt som vanligt..Det var första gången Maya var där...hon hann pissa på den nytvättade rumsmattan,riva ut en stor kruka i lusthuset (som var full i småstenar) ..hon är aktiv den lilla krabaten!!!Vi vill ju helst att hon är i stillhet med sin tass..men det är helt omöjligt!!! Liva däremot är mer stillsam nu...hon är tagen av värmen,sen blir hon loj när hon löper..Fast idag när hon fick vara i vattnet då var det full fart..
Storebror med familj var och hälsade på idag..Alltid kul att träffa dom..Imorgon får dom tillträde till huset dom köpt i Sävast ...så spännande. De bor nu i lägenhet i närheten av huset dom köpt...
Hej så länge..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar