torsdag 7 maj 2009

Semifinal

Vilken härligt spännande hockey match...som även slutade med vinst...så nu är vi i semi mot Kanada imorgonkväll..Nu har vi nåt riktigt bra att lyssna på i bilen..spännande...
Jag jobbar till halv ett imorgon..och vi har tänkt komma oss iväg senast klockan tre..planerna är att stanna och sova ett par timmar i bilen och försöka vara kring 0800 i Karlstad. Uppfödaren går kurs på lördag och önskade vi kunde komma ganska tidigt..vilket passar oss perfekt ,då är vi inte hemma alltför sent lördag kväll..
Barnen och Liva hämtar jag på söndag...då hinner valpen bekanta sig lite både med oss och sitt nya hem innan det är dags att träffa Liva..Jag längtar till att se henne med valpen.... är då inte ett dugg orolig..Hon är så mycket för andra hundar och så mycket för lek o bus..jag är ganska säker på att hon också kommer älska valpen från första stund...Valpen har ju faktiskt ett namn...Maya..
Hoppas det nu går att somna..känner mig så pigg!! Undra varför*ler*
Heja Sverige och Tre kronor..

3 kommentarer:

  1. Heij Veronica.. visst var de skoj att de vann.. nu hoppas vi bara att de går bra även mot Canada, men man vet ju att de har sina fula tacklingar, de gick ju INTE bra förra gången mot dom i final tror jag de var.. menmen, nu får de komma igen å köra hårt killarna.
    Matchen ska vi såklart se ikväll.

    Så nu är ni kanske på väg å hämtar lillan.. guu, så roligt me en liten lurvboll där hemma nu, såg ju henne på bild.
    Fint namn ni gett henne.. de passar henne bra.

    Önskar er en fin helg, å lycka till me resan både ner å upp igen. kram Helén

    SvaraRadera
  2. Halloj! Tack för att du tänker på oss idag...jag känner mig förberedd på det värsta- inga valpar! Men besviken kommer jag att vara och kanske gråter jag en skvätt.... Men ett jättegrattis till lilla Maya. Ska bli kul med en liten "lurva" i kvarteret. Ha en bra dag/ Karin i 16

    SvaraRadera
  3. Oooooooooo så spännande !! =0)

    SvaraRadera