torsdag 7 maj 2009

Macahan

Liva har följt vartenda steg jag tagit sen jag kom hem från jobbet...medan jag såg hockyn låg hon i vanlig ordning i öppningen till tv rummet och tittade på mig..hon vet att jag inte kan motstå hennes blick ..att det slutar med en promenad...men ikväll blev det inte så..Jag höll på att plocka lite då jag skulle höra med Lars om en sak...han såg macahan på tv4 guld..jag sätter mig en stund och ser att det är ett av de bästa avsnitten...Känner mig uttittad av en i öppningen men jag kan inte slita mig från Luke och Zeb ...efter en stund ger Liva upp ..hoppar upp i soffan och det tar inte lång stund så snarkar hon...........
Macahan..ja vilken bra serie..man var inte gammal när man såg den första gången och vad jag tyckte den var bra.... den håller än tycker jag...Eller vad säger ni? Det är nog inte bara en som haft romantiska drömmar om Luke Macahan...(ganska förståeligt kan jag tycka...!)
Goa drömmar!

1 kommentar:

  1. Ja inte var det Josh man drömde om! En av tidernas bästa serier. Ted försöker få tag i en dvd-box men det verkar inte finnas någon inspelad. Vet du om serien går att få tag på?
    /Maggan

    SvaraRadera