torsdag 28 maj 2009

Det går så bra...

Det blev vinst med 4-2..Visst är det kul med vinst ,men det som är roligare är att se hur fin fotboll grabbarna har börjat spela....att se hur dom försöker hitta varandra med fina passningar..Jag tränade Johans lag i tre säsonger,och när dom passade varandra under match blev man nästan gladare än när det blev mål...
Har varit ut på cykeltur med Liva...ja,nu har även jag börjat cykla med henne och det går jättebra..Jag hade med mig några dummys..så vi stannade på fotbollsplanen och körde lite enkla övningar..det gick också så bra..Nu måste jag nog gå vidare i träningen...Vi hade också en mysig stund i gräset med lite bus...kameran följde med så det blev lite fotografering också....
Som vanligt när det är dags att lägga sig så är jag som mest pigg och alert..men jag börjar sju imorgon så det är bara att se till att komma sig i säng..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar