tisdag 5 maj 2009

Full fart

Helena tyckte jag skulle lägga ut den här bilden och här är den nu. Tagen då vi bodde på en herrgård när det var skidtävling i Kalix.

Johan har haft prao idag..han fick följa med sin bästis "Wille" på hans pappas jobb...De hade haft det så bra. Då jag själv var ledig idag kunde Johan inte vara med mig ..det är ganska svårt att hitta praoplats ..där barnen även vill vara..därför är jag så tacksam att "Willes" pappa även kunde ta med sig vår grabb på sitt jobb..
Bjöd sedan på middag ,tyckte det passade bra idag då jag visste att både Helena o Krister skulle komma hem sent....och till helgen är vi ju inte hemma...
Som vi oftast gör när vi träffas så här så gick vi kvällsprommisen tillsammans...hundarna fick springa lös när vi kom till backgård...Så snabb hon är lilla Mira..det kan man inte tro när man ser henne..men vilken fart hon hade när hon o Liva satte iväg över fotbollsplan!!! Kul hade dom och Liva ligger nu belåten i soffan..Hon var inte så smutsig så hon klarade sig från duschen den här gången...men jag vet nog en liten en som inte undkom den..
Har annars hunnit med göra det som var tänkt...bl.a var vi på soptippen med en massa skräp..Så bra ordnat det är där och har man funderingar finns det alltid personal att fråga...Kan ni förstå hur man kan dumpa skräp i naturen ??Tror inte sina ögon när man läst och sett bilder om det i tidningana...
Ha det så bra..

1 kommentar:

  1. Tusen tack !! Sen måste jag säga att jag höll inte alls med domaren, visst kanske hon är lite liten ännu, men verkligen inte värd en 2:a. Sen tänkte jag på en sak, utanför ringen så busar du upp henne och hon är med på noterna, inne i ringen så säger ditt kroppsspråk inte så mkt, säkert för att du är nervös. Tänkte att de kanske är därför hon blir lite loj inne i ringen. Jag tycker hur som helst att ni är så fina ihop och jag hoppas du fortsätter kämpa !! Kram.

    SvaraRadera