fredag 1 maj 2009

Valborg

Majbrasan på ottergården...mysig kväll..
Jag och Liva i "dimman"....... Kan det vara möjligen nån som som spanat in korvringen!!!?

Jag har alltid tyckt om valborgsmässoafton....en av årets mysigaste o trevligaste kvällarna, igår var inget undantag! Man träffar många bekanta och barnen är ute och cyklar med kompisar o har jätteroligt. Kvällen slutade hos en arbetskamrat och hennes man...som vanligt blev det då ganska sent...men faktiskt den här gången var det jag som först sa vi skulle dra oss hemåt.(Och det händer inte så ofta*ler*)
Nu har jag allt under kontroll inför morgondagen..Liva är badad och den här gången har jag faktiskt fönat henne och lagt ner lite tid på pälsen(efter bästa förmåga)..så fin hon blev!!
Det känns så kul med en officiell utställning...längtar..känner mig inte alls nervös...just nu,men der kommer nog!! Och tack mina vänner som önskat lycka till o som håller tummarna för oss..det lär behövas....
Det blir en tidig morgon så nu är det godnatt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar