lördag 20 juni 2009

Lite trötta...

Vi hade en jättetrevlig midsommarafton..Det blev sent..eller kanske man ska säga tidigt..Var hemma halv fyra ! Halv två kom jag mig ur sängen idag..lite sliten ..men det är det värt..
Ikväll blir det lugnt..äta lite gott och mysa framför tvn..sen försöka komma sig i säng i rimlig tid..
En till som är trött är Liva...Hon har ju också nattsuddat..Även Maya har det men hon är inte alls lika trött,men hon har trott sig sova mer..
När jag tänker tillbaka hur man hur man "var i farten" när man var yngre så kan jag inte fatta hur man orkade..Idag skulle det aldrig gå..om det har med åldern att göra eller förståndet..jag vet inte..Men oj så mycket roligt jag hade..en tid jag inte skulle vilja ha ogjord..
Nu ska jag fram med dammsugaren ..mycket nödvändigt...
Ha en fortsatt fin helg..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar