tisdag 9 juni 2009

Målardag...

Vad jag hann bli rädd!!Hade just satt mig mig här vid datorn då vi ser att en bil har stannat på baksidan..Min första tanke var Felix..att han blivit överkörd..Jag sprang ut ..men såg då att bilisten stannat för att prata med en kvinna som var på promenad.. Det är bara att konstatera ,man är nog så svamlig och nervös ibland...
Johan har brännbollsturnering idag ...han ville att jag skulle komma och titta. ,så jag tog Liva med mig på en liten cykeltur till skolan..Och Johan blev så glad när jag kom..Oj, vilken brännbollskille han är!! Jag tyckte också brännboll var jättekul...
Idag är det målarväder..äntligen..Så nu ska jag gå ut och arbeta..
Ha en bra dag ..

1 kommentar:

  1. Heij.. ojoj, vad du fejjar å är igång jämt, full rulle..hihii.
    Usch, vilken hemsk tanke.. tur de då inte var nåt sånt me bilisten iaf.
    Man såna gånger hinner man ju tänka både de ena å de andra..usch.

    Hoppas allt är bra..pözza dogzen, kram på er.. Helén mfl.

    SvaraRadera