måndag 8 juni 2009

Mor och dotter tid..

I eftermiddag har jag och Jenny varit på stan..Hon har varit hos frissan..sen skulle hon ha sig nya DC skor..men som vanligt är vi sent ute när det gäller handla kläder och skor,så inga storlekar fanns kvar av de par hon ville ha( var inte många par som föll damen i smaken)..Hon blev fin i håret ..fast hade jag fått bestämma skulle det blivit kortare,men Jenny var bestämd..håret skulle se ut som det gjorde fast lite kortare..och så blev det....
Sedan åt vi middag på stan..mjukglass till efterrätt..Mysig eftermiddag...så sällan bara vi två gör något tillsammans...
Ikväll har det varit fotboll(ovanligt*ler*)..Jag har också haft "Liva tid"..Har satt fast en fågelvinge på en dummy som jag tränat med..det gick riktigt bra..Ska ta fram en fågel från frysen ikväll och prova imorgon med den..Det blir spännande att se hur det går..
Hon var väldigt alert ikväll och mer sig lik..som hon brukar vara..Kul!!
Nu SKA jag ta mig an strykhögen som jag hade tänkt göra för några dar sen...Av nån anledning blev det inte..(typiskt mig att göra allt "sen"..) Men högen är kvar och den har då inte blivit mindre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar