onsdag 3 juni 2009

Skolmöten...

Tänk,nu har jag snart en tonåring i huset....vår lilla Jenny börjar sjuan ! till hösten....Och jag som känner mig som tjugo år fortfarande......Ikväll har jag varit på både iup samtal med Jenny och ett föräldrar möte inför sjuan.. Iupen var som väntat bara positivt..Jenny har uppnått de mål som man ska efter sexan..Innför sjuan så verkar det också så bra..Jenny är positiv och väldigt nöjd med klassindelningen och det är ju det viktigaste ..då är jag det också....
När jag kom så tog jag en cykeltur med Liva..vi stannade en stund på grusplan och tränade lite med dummys..Hon var lite seg och ointresserad...men hon löper ju nu så kraven var inte så stora..Inte så trevligt väder ute ,men det har varit fullt upp ett par dar...och Liva har blivit lite åtsidosatt..så det var bara att klä på sig .....och hon har inget emot det här vädret..Tvärtom..!

Ledig dag i morgon..Underbart!!Har lust att hälsa på brorsan i Sävast,,han är ledig i veckan och har börjat renovera deras nya hus...Sedan skulle jag vilja göra något som jag tänkt på i ett par år nu...Borde verkligen göra det ..snart kan det vara för sent.............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar