söndag 21 juni 2009

Plantering...

Blev förskräckt när jag vaknade idag och såg att klockan var elva..Jag som ställt väckaren på åtta,men tydligen hade jag bara tryckt av den och somnat om...Det blev då fart på mig och jag har faktiskt fått nått gjort idag..
Planterat ut blommorna som jag har haft stående i växthuset..Passade på att städa upp där också.. oj ,hur där såg ut!! Men nu är det rent och ordning där..Och utanför står en hel hög som ska på tippen...
Imorgon åker Lars och Jenny på läger i Boden...så det blir en lugn vecka för mig...Är man ensam med lilla Maya så behöver man inte tänka på att göra så mycket annat än att vara kring henne och hålla "koll"..Inte så dumt det *ler*..Lars var inne på att jag skulle åka till lägret istället...han vill inte vara borta från sin Maya ,skulle det gått hade hon fått följa med honom....Jenny ville ha sin pappa med sig och det är såklart det bästa då det är den här typen av läger...........
Nu har andra halvlek börjat..Italien-Brasilien...rolig match att se...Brassarna leder med 3-0 !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar