måndag 1 juni 2009

Snabbakning..

Jag har just bakat en långpannekaka ..Johan har match i morgon och det är vi som har fikaförsäljningen..Jag gjorde falsk potatiskaka..vilken jag alltid brukar lyckas med ,men naturligtvis inte den här gången..Den blev inte alls lika hög o fin som den brukar bli....men den får då duga ..smaken är säkert bra och vilket fall som helst har jag varken tid eller ork att göra en till...Chokladbollar ska vi också ha ,men det har jag köpt...Chokladbollar är det jag tycker minst om att göra och när man också har annat att göra så är det ju väldigt enkelt att gå på ica....
Jag såg idag att anmälningstiden är förlängd till ssrk utställningen i Kalix...Jag är faktiskt lite sugen måste jag säga..men jag vet inte..Jag tror jag ska fara förbi min uppfödare och höra vad hon tror...Skulle vi få en tvåa igen så skulle jag inte bli lika besviken..för nu väntar jag mig nästan det...får se hur jag gör....det är ju i sjulnäs den helgen och de finska lapphundarna är på lördagen och dom skulle jag så gärna vilja se..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar