måndag 15 juni 2009

Nattsudd

I kväll har jag varit på tupperware party ,det var ett tag sen sist så det var riktigt trevligt..handlade gjorde jag också..när jag kom hem blev jag så filmsugen så jag for och hyrde Australia..Har nyss sett den färdigt..helt klart sevärd film och Hugh Jackman är inte så pjåkig han heller........
Barnen såg bara början..det var inte riktigt deras typ av film....men sällskap av vovvarna har jag haft hela tiden..Liva raklång brevid mig i soffan och Maya på golvet.. Jag som sagt att mer än två hundar kan vi inte ha för då ryms jag inte i soffan med dom...men som det ser ut nu är Maya ingen "soffhund" ..hon väljer hellre att ligga på golvet brevid..Tänk så tur jag kan ha..*ler*...
Nu ska jag komma mig isäng..det är en morgondag också...
.

1 kommentar:

  1. Brorsan Kastor är inte heller nåon soff-hund, han trivs också bäst på golvet eller vid fötterna :)

    //Ronja o Kastor

    SvaraRadera