tisdag 9 juni 2009

Tisdag kväll...

Liva och Maya ...Go med varandra även på ett lugnare sätt!


Lusthuset är nu grundmålat färdigt..det gick riktigt bra..Behövde bara lite hjälp med sista bräderna för efter nästan fyra timmars målandet..målande gav högerhanden upp..Kramp!!..Nu är den helt ok ..På fredag är jag ledig och då blir det att fortsätta målandet..
Ikväll har Johan haft match i Älvsbyn..förlust 1-2..Älvsbygrabbarna var bra och desutom van konstgräset..vilket inte våra är..
Då vi nu var i Älvsbyn hälsade vi såklart på våra kompisar..Kul att träffas ..var ett tag sen..Dom har också fullt upp och just nu håller dom på med ett projekt på huset..Spännande att se hur det blir ..jag tror det kommer att bli jättefint..Något utöver det vanliga!



Ikväll har jag har sett säsongsavslutningen på Brothers and Sisters..Vad jag tycker den serien är bra..Tur att den kommer tillbaka till hösten..

Ha det så bra



1 kommentar:

  1. Hej...
    Alltid lika fina bilder på hundarna!!!
    Själv så har jag kommit av mig lite med fotandet...måste skärpa mig!!!*ler*

    Vi höres!!
    Kram / Helena

    SvaraRadera