lördag 20 februari 2010

-30 grader kallt

Det känns verkligen bra att få vara ledig en helg , känns som evigheter sedan..
Johan har haft hanbollscup i Hortlax idag. Första matchen halv nio och sista halv fem. Som vanligt så sprids matchtiderna så hela dagen går åt. Men det är toppen att vi kompisar har fint samarbete och hjälps åt så allt ordnade sig perfekt.. förmiddagen var jag hemma med hundarna och kom mig t.o.m för att städa huset. Eftermiddagen var jag med grabbarna och såg handboll. Resultatmässigt gick det väl inte alltför bra idag, men som jag brukar säga , grabbarna har kul tillsammans och det är huvudsaken.

Kylan vill inte ge sig. , just nu är det - 30 grader!! Idag har inte det inte hunnits med någon lång promenad med vovvarna utan idag har det bara varit utevistelse på gården.. ska säga att Liva står fort bakom ballkongdörren och vill in , men den andra lilla damen hon ligger i snön, gnager på pinnar och bara njuter!!!Det förstår jag det med den underbart tjocka pälsen..

Ikväll har jag haft ett jättefint telefonsamtal.... det är så spännande just nu .. och hela jag känner att det bara är så rätt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar