tisdag 2 februari 2010

Snart utställnings dags

Ledig idag och ute snöar det för fullt, alltså en perfekt dag för att få mycket gjort inne.. men så blev det inte. När barnen gått till skolan gick jag och lade mig, skulle bara vila en stund. Somnade och har sovit till halv två!!!och jag skulle ha somnat om igen om jag inte tvingat mig upp.
Nu är har jag då kommit mig upp och försöker att intala mig själv att jag behövde det , att jag inte ska må dåligt att över att sovit bort min lediga dag..

6 mars är det ssrk utställning här i Piteå . Inför den har jag försökt få Liva i form, få upp henne i vikt. I går kväll var jag förbi Gunilla (min uppfödare) för att höra vad hon tyckte om henne. Till min glädje så tyckte hon att hon var i utställnings form och att vi absolut skulle ställa henne. Så kul och spännande det blir.
Nu ska jag ta mig ett par koppar kaffe och sen försöka få något gjort.

2 kommentarer:

  1. Hejsan , är så olika vilka koppel man använder på finnarna , smaksak , just nu har jag en smalkedja som sitter i ett kort tunt läderkoppel , gillar den .blir stryp. Har även använt tunnare läder stryp med kort koppel. Viktigaste tycker jag är att man inte har för långt koppel. Ett tips , prova gärna kopplet nån gång innan du ställer , så inte du slänger på ett nytt hals band samma dag , en del kan ju reagera då.. Retriver koppel finns det många som använder med..som sagt , ta det du tycker fungerar för er ! Lycka till kanske vi ses på nån utställning i sommar då !Kram på er

    SvaraRadera
  2. Ps kanske inte dom allra tunnaste banden då..

    SvaraRadera