söndag 28 februari 2010

Nu har vi också sett den

Jag och sonen var på bio på eftermiddagen, vi såg Avatar. Kanske inte min typ av film, men helt klart sevärd. Kul att ha sett den , en speciell film som det pratas mycket om.

Så var OS över för den här gången, och vilket OS det varit för Sverige!! Känns bara trist att tänka på att det är fyra år till nästa vinter OS..
Fem milen såg jag , men ska vara ärlig att säga att hockey finalen sov jag mig igenom. Trött är jag!!
Nu blir det kvälls rastning för mina vovvar sedan sängen. Far och dotter får skjuts hem av tränaren så jag behöver inte hämta dom sen i natt(De har varit på skidskyttetävling nere i Dalarna), skönt att slippa sätta sig i bilen för det för det är inte så roligt efter vägarna nu, denna snö!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar