torsdag 4 februari 2010

Nu är hon anmäld

Idag har jag fått iväg anmälan och betalningen till ssrk utställningen.. Det är ju bara så kul att vara på hundutställning och såklart blir det extra roligt när Liva ska ställas. Jag ska inte ställa henne själv den här gången, känner att jag inte klarar av att visa henne, att jag inte gör henne rättvisa.. Det skulle vara så tråkigt om hon skulle få en tvåa en gång till p.g.a mig . Tur som är så har jag en toppen uppfödare som ställer upp och hjälper mig med den här biten. (även med mycket annat också).

Nu är det bra sparkföre igen så jag och Liva har varit en sväng runt byn.. Sparken jag har fick jag av Lars i julklapp -95 så den är ett antal år , men jag har sparkat mer i år än vad jag gjort alla år tidigare tillsammans och det beror på Liva. Dels tycker jag det är skönt själv med en sparktur på kvällen och så är det ett bra sätt att motionera Liva kvällstid när det är för mörkt för att vara i skogen..

Annars så har jag varit ledig idag, har jobbarhelg framför mig. Varit en snabbis på stan med min mor och sen mest tagit det lugnt.. Tvättmaskinen har gått i ett men det är som vanligt.
Nu ska jag göra mig sängklar och i vanlig ordning lösa lite korsord innan det är
God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar