torsdag 18 februari 2010

Förberedelse

Igår på kursen var det mycket prat om det här med kläder och utstyrsel, hur viktigt det egentligen är. Kan bara le åt mig själv, men nu i eftermiddag har jag varit på stan och jagat kavajer !!! Jag hittade en jättefin en på partilagret( tips från kursledaren) för 75 kronor!! också var jag och köpte Maya ett halsband i naturfärgat läder och ett koppel till det som passar utmärkt till hennes färger..När jag kom hem så letade jag fram två kavajer som jag haft hängande i garderoben bra länge. Jag kan ha dom ,men de sitter lite väl snävt p.g.a några extra kilon jag förargeligt nog lagt på mig sista året. Nu har jag har faktiskt fått en sak till att bli av som jag tänkt länge, så småningom hoppas jag komma mig i form, i vikt men framförallt konditionsmässigt.

Nu väntar OS igen..få se om Ferry lyckats ladda om.. Så otroligt kul för honom att lyckas ta GULD, det var han värd. Men för våra skidskyttetjejer går det tungt. Såg ni så ledsen Helena var efter loppet, vad jag tycker synd om henne..Förstår hon är besviken..
Att Anja Pärson åker störtlopp idag efter vurpan hon gjorde igår !!! Tala om bragd!!( eller idioti!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar