onsdag 17 februari 2010

Kurs

Första träffen på kursen var mycket trevlig, vilken hejig och rolig kursledare vi har. Många skratt blev det.. Och Maya skötte sig superbra, jag måste bara säga att jag slutar aldrig förvånas över denna lilla dam. Där var det 14 hundar i en mindre lokal (en upprustad ladugårds länga, jättefint har dom gjort där. ) och Maya var så lugn och trygg . Förresten alla hundar var hur lugna och tysta som helst!!
Susanne(kursledaren) har varit domare på två inoffare som jag och Liva varit på , och hon undrade var jag hade flatten. Sa att det bara vara att ta med henne också nästa gång, men jag får se hur jag gör. Det var faktiskt så mysigt att få göra något tillsammans med bara Maya..
Nu ska jag heja på Anna Ohlsson i finalen.

1 kommentar:

  1. Åhhh, jag ångrar faktiskt att jag inte anmälde mig till handlerkursen jag med...att man alltid ska vara som skalman, jag måste ta och skärpa mig!!!

    Tror du att det är försent att höra sig för om det ryms en till...?
    Kram / Helena

    SvaraRadera