lördag 13 februari 2010

Äntligen!

Nu är det igång, de Olympiska spelen!! Vad jag sett fram till det och ni förstår nog att jag är ganska så nöjd med att spelen går "over there". Kommer kunna se det jag är mest intresserad av, fast det kommer nog vara dagar då jag är nog så trött på jobbet, men det är det värt.
Nu klockan tio är det damernas skidskytte sprint, så spännande!!!

Vad tyckte ni om melodifestivalen då?? Jag säger då bara Andreas Johnson. Vilken röst och vilken vacker låt!!
Fortsatt trevlig helg

1 kommentar:

  1. Halloj! Kul att du gillar min blogg=)
    Retriever blir nog vår nästa hund, men antagligen en jaktgolden. Du ställde en fråga ang. kloklippning och det finns nog inget lätt svar men detta om att "visa vem som bestämmer" är inte min grej. Jag tror helt enkelt inte på det. Min vän Annica skrev en kommentar i min blogg till dig där hon beskriver hur hon gjorde på en av sina hundar där det var kloklipparkrångel. Det sättet är det jag rekommenderar. Se bara till att belöningen är riktigt åtråvärd:) Lycka till!

    SvaraRadera