onsdag 17 februari 2010

"Fjörn rundan"

Idag har jobbat sex till halv elva , den arbetstiden skulle man alltid ha. När jag kom hem la jag mig på soffan och slumrade med Liva en timme , sen blev det en promenad med hundarna .. Gick "fjörn rundan "som jag valt att kalla den.. En jättefin runda som tar c.a en och en halv timme och där hundarna till stor del kan springa lös..

Middagen är avklarad, idag blev det kycklingsallad. Mycket gott och uppskattat av hela familjen.Tycker man blir så behagligt mätt av sallad, synd bara att jag blir så fort hungrig...

Ikväll börjar handlerkursen som jag och Maya ska gå. Det är en kurs på fem gånger.. Ska bli så kul ,det är ett tag sedan jag gick någon kurs. Och det är Mayas första kurs så det blir spännande att se hur hon funkar.. Det är då nödvändigt för henne i alla fall, att kursa med sin matte och utan Liva och sin husse!
Trevlig kväll

1 kommentar:

  1. Så kul med handlerkursen!!
    Du får väl ge mig lite goda råd sen, det kan behövas!!!

    Kram / Helena

    SvaraRadera