fredag 12 februari 2010

Fria helger

På den avdelning jag jobbar nu så har vi s.k fria helger, vi vet vi ska jobba tre helger på sju veckor , men man får önska när man vill göra dom. Så nu i helgen jobbar jag igen, min tredje helg på raken.. Det är inte synd om mig vill jag säga för jag har valt det själv, eller rättare sagt har jag lagt mina jobbarhelger efter Jennys skidkalender.*ler*.Och det är ju bra att kunna styra litegrand sin arbetstid och vet ni vad??? Sen är jag ledig fem!!! helger i rad.. Underbart..
Det händer mycket roliga saker här framöver så det är tur jag är ledig.. Berättar mer kring det sen.
Nu ska jag se hur röstningen gått i Let`dance sen försöka komma mig i säng.. Jag är så sugen att ställa väckaren och stiga upp och se OS invigningen kl 0300. Men ska förståndet styra så gör jag det inte utan är utvilad på jobbet istället.. då jag har en elva timmars delad tur framför mig!
Trevlig helg

1 kommentar:

  1. Tack för omtanken!!
    Jag hoppas åxå att han blir frisk snart! Nu har magsjukan övergått till hög feber och ont i huvudet...inte kul alls!
    Kram / Helena

    SvaraRadera